הרצאות לארגונים

סדנה לבניית הרצאה מנצחת

יש לך עסק, מוצרים שאת מוכרת, שירותים שאתה משווק. האם חשבת על זה שפרזנטציה יכולה לקדם את העסק שלך? הרצאה לא חייבת להיות במשך שעה, הרצאה יכולה להיות גם 10 דקות בינך לבין הלקוח הפוטנציאלי. ויש כמה כללים כדי שהפרזנטציה שלך תהיה טובה ותשיג את המטרה, אם זה בלהעביר את המסר שלך, אם זה בחשיפה, או רכישה ממוצרייך או שירותייך.
פרזנטציה היא כלי חזק לשיווק העסק שלך. בהרצאה הקהל תופס אותך כאוטוריטה, מקצועית, בעלת ניסיון, בעלת בטחון עצמי ומשם הדרך לקנייה קצרה מאוד. בואו נקח לדוגמא, מדריכת הורים, אם מדריכת הורים תעשה הרצאה בגן להורים, כמה נראה לכם יגשו אליה בסוף ההרצאה לקביעת פגישה? כנראה שיותר מאשר אם באותו זמן היא היתה יושבת בבית, מסכימים איתי? ואם היא תלמד את הכללים לבניית הרצאה מנצחת, מבטיחה לכם שיגשו אליה הרבה יותר, אז הצלחתי לשכנע אתכם כמה חשוב שלכל עסק תהיה הרצאה? מקווה שכן.

 
IMG-20190220-WA0008

בסדנה ממוקדת וחווייתית שבה תלמדו איך להעביר פרזנטציה מנצחת. עם המון הומור עצמי ובהרבה רגישות, שירלי שלום כהן, משתפת את הכלים והניסיון שצברה במהלך שנותיה האחרונות בתור מרצה למגוון קהלים ועד שהגיעה בכוחות עצמה לבמת TEDx העולמית. 

במה תקבלו בסדנה:                          

  •  עשרת הדיברות לבניית הרצאה שלא ישכחו
  • ממרצה מפוחד למרצה סוחף – טיפים לשפת גוף נכונה
  • איך בונים מצגת (PP) שתשדרג את ההרצאה ולא תגנוב את ההצגה?
  • איך בונים הרצאה שתשרת את המסרים שלך עם רגש והומור?
    הסדנה בת שני מפגשים שכוללת לימוד פרונטלי והשתתפות פעילה וחווייתית של המשתתפים.
 

הסדנה נמשכת  4  שעות  וכוללת לימוד פרונטלי והשתתפות פעילה וחוויתית של המשתתפים.